Συλλογιστική Ανάδραση
bravominions.gif

Για να διαβάζετε το συγκεκριμένο κείμενο σημαίνει πως καταφέρατε να ολοκληρώσετε τις αποστολές σας όλες οι ομάδες. Μπράβο σας! Η κάθε ομάδα όμως είχε αναλάβει κάτι διαφορετικό από τις άλλες αλλά πάνω στο ίδιο θέμα. Μέχρι τώρα είδαμε εν συντομία τι είναι οι φυσικές καταστροφές και ποιες είναι , μια ομάδα ανακάλυψε ποιοι ευθύνονται για τις πλημμύρες, άλλη ομάδα βρήκε τα προβλήματα που δημιουργούνται εξαιτίας της πλημμύρας και άλλη ομάδα ανακάλυψε πιθανούς τρόπους αντιμετώπισης για τις καταστροφές που δημιουργούνται πριν και μετά και αφορούν το φαινόμενο της πλημμύρας .

donald.gif

Χμμμμ…νομίζω πως θα ήταν καλή ιδέα η κάθε ομάδα να παρουσιάσει το θέμα της στις υπόλοιπες ομάδες και να τις ενημερώσει σχετικά με τις πλημμύρες. Στη συνέχεια θα δούμε τι μάθαμε παίζοντας , με την βοήθεια ενός σταυρόλεξου και της αντιστοίχισης. Έχω ακόμα μια καλή ιδέα. Έχετε φτιάξει ποτέ το δικό σας σταυρόλεξο; Νομίζω πως μετά από όλα αυτά θα ήταν διασκεδαστικό να φτιάξετε και εσείς το δικό σας σταυρόλεξο. Πω πω! Έχουμε αρκετά πράγματα να κάνουμε. Ας τα δούμε με την σειρά !

* Παρουσιάσεις

Συνοπτική παρουσίαση βασικών πληροφοριών από την κόκκινη ομάδα στο blog της τάξης

Συνοπτική παρουσίαση βασικών πληροφοριών από την κίτρινη ομάδα στο blog της τάξης

Συνοπτική παρουσίαση βασικών πληροφοριών από την πορτοκαλί ομάδα στο blog της τάξης

garfield.gif
  • Σταυρόλεξο

(Οι πληροφορίες που αφορούν όλες τις ομάδες παρουσιάζονται σε μορφή ερωτήσεων-απαντήσεων στο παρακάτω σταυρόλεξο) .

Συμπληρώστε το παρακάτω σταυρόλεξο όλοι μαζί μέσα στην τάξη με την προβολή του σταυρόλεξου στον προτζέκτορα.
( Βοήθεια : Down = κάθετα , across = οριζόντια)

  • Αντιστοίχιση

Παρακάτω θα βρείτε τέσσερις εικόνες. Σε κάθε μία από τις εικόνες παρουσιάζεται ένα διαφορετικό πρόβλημα που έχει προκληθεί ύστερα από μία πλημμύρα. Αποστολή σας είναι να αντιστοιχίσετε τις εικόνες με τις προτάσεις που θα βρείτε παρακάτω . (προβολή στον προτζέκτορα της τάξης) .

dog.jpg kid.jpg ruin.jpg cars

1. Όταν δημιουργείται μία πλημμύρα, καταστρέφονται προσωπικά αντικείμενα και περιουσίες πολλών ανθρώπων.

2. Εκτός από τους εαυτούς μας, οφείλουμε να προστατέψουμε και τα ζώα είτε είναι αδέσποτα είτε είναι κατοικίδια.

3. Μια πλημμύρα, είναι ικανή σημαντικά δημόσια έργα , καθώς επίσης και κτίρια πολιτισμικής κληρονομιάς.

4. Αν δεν είμαστε αρκετά προσεκτικοί και δεν ακολουθούμε συγκεκριμένες οδηγίες , είναι πιθανό να θέσουμε την ίδια μας την ζωή σε κίνδυνο.

  • Το δικό σας σταυρόλεξο.

Για να κλείσει όμορφα και δημιουργικά το ταξίδι μας έχετε μια τελευταία δραστηριότητα . Θα φτιάξετε ένα σταυρόλεξο . Πρώτα όμως θα χρειαστεί να γράψετε τις σκέψεις στο blog της τάξης και μετά να τις ‘’μεταφράσετε’’ σε ερωτήσεις ώστε να δημιουργήσετε το σταυρόλεξο.

  • Ερώτηση :

Μήπως θα μπορούσατε να σκεφτείτε πως εσείς οι ίδιοι θα βοηθούσατε ανθρώπους και ζώα σε περιοχές που έχουν πλημμυρίσει ; Πώς θα νιώθατε; Γιατί βοηθάμε άλλους; (Απαντήσεις εδώ )

  • Οδηγίες

Πως μπορούν να φτιάξουν τα παιδιά το δικό τους σταυρόλεξο.
Αφού απαντήσετε στις παραπάνω ερωτήσεις και τις καταγράψετε στο blog της τάξης χωριστείτε και κάθε ένας από την ομάδα ας αναλάβει 1 απάντηση και να την μετατρέψει σε μία ερώτηση για το σταυρόλεξο. Η απάντηση θα είναι μια λέξη. Παρακάτω θα πατήσετε στο Link και θα σας μεταφέρει σε μια ιστοσελίδα όπου θα φτιάξετε ένα σταυρόλεξο. Είναι στα αγγλικά αλλά θα σας παραθέσουμε 3 εικόνες με Ελληνικές οδηγίες σε περίπτωση που δεν γνωρίζετε κάποιες λέξεις. Ανυπομονούμε να δούμε τις ιδέες σας!!

Πατήστε τις 3 μικρές εικόνες που εμφανίζονται παρακάτω για να μεγεθυνθούν και να διαβάσετε τις οδηγίες

%CE%BF%CE%B4%CE%B7%CE%B3%CE%B9%CE%B5%CF%821.png %CE%BF%CE%B4%CE%B7%CE%B3%CE%B9%CE%B5%CF%822.png %CE%BF%CE%B4%CE%B7%CE%B3%CE%B9%CE%B5%CF%823.png

Πατήστε εδώ για να μεταφερθείτε στην ιστοσελίδα

  • Όταν τελειώσετε αντιγράψτε/ κοινοποιήστε το link από το σταυρόλεξο σας εδώ

επόμενο στάδιο

Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License